Boeken algemeen

zaterdag 7 oktober 2017

Op een rijtje: de boeken van september

Afgelopen maand heb ik best veel boeken uitgekregen, maar dat waren vooral jeugdboeken. Aan andere boeken kwam ik niet echt toe. Niet zoveel zin om te lezen, teveel Netflix gekeken. Is dat nou een leesdip?
Gelukkig waren er wel een paar boeken die ik in één ruk uit heb gelezen.




Op een rijtje:

5. Scarlet - Marissa Meyer ****

Zoals je aan het lijstje wel kunt zien, ben ik druk aan het lezen geweest voor de kinderboekenweek. Ik las maar liefst 5 gruwelijk enge boeken! Iedere dinsdag heb ik een griezelrecensie online gezet. Ik vond het wel leuk om een keer zoveel tijd vrij te maken voor jeugdboeken.
Aankomende dinsdag hoop ik mijn recensie van het kinderboekenweekgeschenk van Janneke Schotveld online te kunnen zetten .

Nieuwe aanwinsten:

Mijn stapel te lezen boeken is niet geslonken afgelopen maand. Ik kreeg en kocht er namelijk ook weer een aantal boeken bij. 



Deze maand is mijn voornemen om meer te lezen en minder Netflix te kijken. (Alhoewel Lucifer best een gave serie is). Toch denk ik dat het me gaat lukken. De teller van oktober staat namelijk alweer op 6 boeken. Daarmee kom ik op een totaal aantal van 97 boeken in 2017. Die Goodreadschallenge van dit jaar haal ik vast wel!

By the way: Volg je me al op Instagram? Ik zet regelmatig foto's en filmpjes online van nieuwe aanwinsten.


InstagramFollow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten