Boeken algemeen

maandag 4 december 2017

Op een rijtje: de boeken van oktober en november

Ik loop de laatste tijd een beetje achter de feiten aan, had niet eens mijn rijtje van oktober online gezet. Voor wie het gemist heeft, zet ik hem er dit keer bij.

Op een rijtje: de boeken van oktober

5. Cress - Marissa Meyer 
6. Teach like a champion - Doug Lemov

Op een rijtje: de boeken van november


4. Wanhopig verliefd - Lizzie van den Ham
8. Huwelijk met de Italiaan - Rachael Thomas
9. De Drummondvloek | Mysterieuze betovering - Jennifer Lewis
11. Raveleijn - Paul van Loon

Door op een titel te klikken kom je bij de bijbehorende recensie.

In beide maanden zaten dagen dat ik écht geen zin had in lezen, of om verder te lezen in het boek waar ik mee bezig was. Op die dagen pakte ik er af en toe een 'flutromannetje' bij of zette ik mijn koptelefoon op en luisterde naar een luisterboek. Dat is overigens een helemaal nieuwe ervaring voor mij. Via deze link kun je daar alles over lezen.

In oktober en november kreeg en kocht ik veel meer nieuwe boeken dan ik op dit moment qua leestempo aankan. Maar goed, ze hoeven ook niet allemaal tegelijk gelezen te worden en ook niet binnen een maand. 

Hieronder een overzicht van de boeken die ik kocht en kreeg: 

Nieuwe aanwinsten:



In oktober stond de teller op 23 nieuwe boeken. Volgens mij heb ik nog nooit zo asociaal veel boeken in één maand bij elkaar gehaald. En ik had al geen ruimte in mijn boekenkast. Oeps.
In november ging het er iets rustiger aan toe met 9 nieuwe titels, waarvan 2 e-books.

De plannen voor december:

Ik hoop deze maand meer zin te krijgen om te lezen. Maar december is een drukke maand met alle feestdagen, dus het is even afwachten.

Op dit moment ben ik bezig in Levensbloed van Gena Showalter. Ondanks dat het een boeiend boek is, kom ik er niet echt doorheen. Hierna maar even overstappen naar een ander genre. Misschien is het weer tijd voor wat thrillers.

Ik doe al een tijdje mijn best om iedere dinsdag een recensie over een jeugdboek online te zetten. Dat probeer ik ook komende periode vol te houden. 
Morgen komt bijvoorbeeld mijn recensie van Raveleijn van Paul van Loon online. 

En verder... zie ik wel welke boeken ik voor handen heb en wat me op dat moment aanspreekt.

Fijne maand!


InstagramFollow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten