Boeken algemeen

woensdag 2 augustus 2017

Op een rijtje: de boeken van juli

Voordat ik op vakantie ga en mijn hoofd ga breken over welke boeken ik mee zal nemen, zal ik nog even kort op een rijtje zetten welke boeken ik afgelopen maand gelezen had en wat mijn nieuwe aanwinsten van juli zijn. 

Op een rijtje:



7. Dummie de mummie en het masker van Sebek-Ra - Tosca Menten ****
9. Adem (Sea Breeze #1) - Abbi Glines
10. Alleen voor haar (Sea Breeze #2) - Abbi Glines

Lees de bijbehorende recensie door op de titel te klikken.

De twee boeken van Abbi Glines las ik afgelopen week in twee dagen uit op mijn e-reader. Perfecte boeken voor tussendoor. 

Nieuwe aanwinsten:



Een aantal van deze boeken gaat zo meteen in mijn koffer en mee op vakantie.
Ik hoop in elk geval toe te komen aan de Cirkel van het kwaad van Linda Jansma. Deel 1 staat op mijn e-reader, die kan ik lekker in de auto gaan lezen. Deel 2 heb ik gewonnen bij De Crime Compagnie en lees ik misschien wel op het strand :-).

Ik houd jullie op de hoogte via Instagram.

Fijne (lees)maand!






InstagramFollow on Bloglovin

1 opmerking: