Boeken algemeen

woensdag 5 april 2017

Blogtour: Eerste leven (Everlife #1) - Gena Showalter

Omdat ik met nog vier anderen meedoe aan de blogtour van Eerste leven heb ik dit keer geen recensie voor je, maar een soort samenvatting in quotes.
Uiteraard zonder spoilers.

Veel kijkplezier!



Eerder deze week besprak Emmy van Zon en Maan de cover van Eerste leven en besprak Esmee van Leesmee Troika en Myriad, de twee 'kampen' van Eerste leven.
Vandaag is het mijn beurt.
Donderdag geeft Monica van My Perfect Booklife je meer informatie over auteur Gena Showalter. Hekkensluiter is Jessica van Reviews en Roses, bij haar kun je een exemplaar van Eerste leven winnen.

Volgens mij heb je deze week dan een compleet plaatje van het boek. 
Als je het dan nog niet nieuwsgierig bent geworden, dan weet ik het ook niet meer!


Titel: Eerste Leven
auteur: Gena Showalter
Originele titel: Firstlife
vertaling: Valérie Janssen
uitgeverij: HaperCollins Young Adult
ISBN: 978 94 027 2340 3
aantal pagina's: 448
verschijningsdatum: maart 2017

Koop bij bol.com


InstagramFollow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten