Boeken algemeen

zaterdag 4 februari 2017

Op een rijtje:de boeken van januari

Ook in 2017 blijf ik op een rijtje zetten wat ik allemaal gelezen heb. Dus, bij deze: het rijtje van januari. Ik ben goed begonnen met maar liefst 9 boeken. 

Op een rijtje:




4. Harde les - Meredith Wild ***
9. Voor altijd verliefd - Abbi Glines ***


Het boek dat de meeste indruk op mij gemaakt heeft, is Judas, waar ik overigens geen recensie over geschreven heb, maar een open brief aan Astrid Holleeder.

Helaas ben ik er niet aan toe gekomen om over alle boeken die ik gelezen heb een recensie te schrijven.
Die van Sneeuw en As komt komende week online.

Zit je te springen om mijn mening over Harde Les en Voor altijd verliefd, laat het dan even weten. Het waren voor mij tussendoortjes. Verstand op nul en lezen. Dat moet kunnen, en zal zeker vaker gaan gebeuren komende tijd. Ik zie dus eventjes af van 'een recensie van ieder boek dat ik lees'. Daar heb ik simpelweg geen tijd voor. Het moet leuk blijven ;-).

Nieuwe aanwinsten:


Ook deze maand kocht en kreeg ik een paar  nieuwe boeken. Helaas niet zo veel. Het huis stroomt zowat over van de boeken, dus ik moet me een beetje inhouden.
Alhoewel ik er vast meer gekocht had als mijn portemonnee dat toe zou laten...





Het allermooiste boek dat ik deze maand aan mijn boekenkast mocht toevoegen is toch wel 
Het Achtste leven (voor Brilka) van Nino Haratischwili. 
Dat boek heb ik gewonnen met mijn deelname aan het Hebbanleesfeuilleton van Het Achtste leven.



InstagramFollow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten