Boeken algemeen

dinsdag 1 november 2016

Op een rijtje: de boeken van oktober

De laatste twee maanden van 2016 zijn van start gegaan.
Sint Maarten, de intocht van Sinterklaas, het sinterklaasfeest zelf, voorbereidingen voor kerst. De eerste kerstliedjes zullen binnenkort al weer op de radio komen (of zijn dat misschien al geweest...)

Voor het zover is, wil ik eerst nog even terugkijken op oktober. 
De boeken die ik heb gelezen en de boeken die ik nieuw heb.

Ik sloot oktober af met de inzet van een winactie. 
Je kunt nog tot maandag 7 november meedoen. De prijs: Did I Mention I Need You. (klik)

Op een rijtje: de boeken van oktober





(Klik op de titel om de bijbehorende recensie te lezen.)

Het boek dat vooral indruk om me gemaakt heeft is Het laatste uit liefde. Het gaat daarin om het waargebeurde verhaal van de schrijfster zelf.

Voor wie van romantische ya-boeken houdt is de DIMILY-serie een echte aanrader. 
Voor de verandering las ik deel 2 en 3 ervan op mijn e-reader.

Behalve deze boeken, ben ik wekelijks druk aan het lezen in Het achtste leven (voor Brilka) van Nino Haratischwili. Het is een boek van 1248 pagina's waar ik van Hebban iedere week een nieuw deel via de e-mail krijg. 200 pagina's gelezen, nog zo'n 1000 te gaan.
Ik ben niet de enige die dit boek leest, er lezen nog 80 mensen mee. Naast het lezen, discussiëren we er flink op los met de feuilletonleesclub.
Op mijn blog houd ik een leesdagboek bij.



Nieuwe aanwinsten:

Het zal ook weer eens niet zo zijn: Ik heb meer nieuwe boeken dan ik gelezen heb...

Ik kreeg boeken cadeau, ik spaarde ze bij elkaar bij de Total, ik kreeg een recensie-exemplaar én ik kocht boeken bij de kringloopwinkel.



InstagramFollow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten