Boeken algemeen

dinsdag 2 februari 2016

Op een rijtje: De boeken van januari

De eerste maand van 2016 zit er weer op. Tijd om op een rijtje te zetten welke boeken ik gelezen heb.


Op een rijtje:



Lees de bijbehorende recensie door op de titel te klikken.

Allemaal boeken met 4 en 5 sterren. Op zich niet zo heel gek, want ik weet natuurlijk waar ik van houd. De drie boeken die 5 sterren hebben gekregen, heb ik hieronder nog even op een podium gezet.






Wat er op stapel ligt voor februari

Ik ben afgelopen weekend begonnen in Bibliotheek der Zielen, het derde boek van De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine. Van dat boek mag ik ook een exemplaar weggeven op mijn blog.
Klik hier om naar de winactie toe te gaan.


Verder heb ik het tweede deel van de Ierlandtrilogie, Rose, van Ineke Kraijo en De Magiër van Michael Scott klaarliggen.
Eind 2015 kocht ik List en Leugens van Leigh Bardugo en de jubileumeditie van Twilight/Leven en dood van Stephenie Meyer, wie weet kom ik daar aankomende maand eens aan toe.

Welk boek wil jij deze maand graag lezen?





Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten