Boeken algemeen

donderdag 31 december 2015

Leesvoornemens 2016

Ik zie bij een heleboel bloggers voornemens voor 2016 voorbij komen en zat te denken aan wat nou mijn voornemens zijn.
Afgelopen jaar had ik een aantal voornemens en plannen. Aan enkele daarvan heb ik me gehouden, van andere is niks gekomen.

Daarom heb ik me voorgenomen om me voor 2016 qua lezen niks voor te nemen!


Ik lees gewoon lekker waar ik zin in heb en doe wat er in me op komt. Mijn ervaring is dat het dan meestal wel goed komt.

Bij deze wil ik jullie allemaal het allerbeste wensen voor 2016. Veel geluk en gezondheid én veel leesplezier.

Bedankt voor het lezen van mijn blogposts afgelopen jaar en ik hoop dat jullie aankomend jaar ook weer regelmatig langs zullen komen.

Liefs, Gerrianne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten