Boeken algemeen

zondag 1 februari 2015

Op een rijtje: de boeken van januari

De eerste maand van 2015 zit er alweer op. Ik heb al een mooi begin gemaakt met mijn leesvoornemens van dit jaar: De Goodreads leeschallenge geldt voor ieder boek dat ik lees. Die staat alweer op 12%. Ook heb ik al een paar boeken van Nederlandse bodem gelezen. 

Kijk maar eens mee naar mijn lijstje van deze maand.


4.  Volle maan - Paul van Loon  (voorgelezen)

Klik op de titel op de bijbehorende recensie te lezen. 

Afgelopen jaar telde ik de voorleesboeken nooit mee. Dat voelt voor mij niet echt boeken die ík gelezen heb. Maar ze horen wel in het lijstje thuis als ik alle boeken van de maand op een rijtje zet.

Veel boeken die ik 4 sterren gegeven heb. Ook een keer 2 sterren. Die geef ik echt niet vaak. Ik vond Bezeten van jou niet belachelijk slecht, maar het was niet meer nieuw. Ik had net zo goed de andere delen opnieuw kunnen lezen. 
Om uit de boeken met 4 sterren de beste te kiezen vind ik te moeilijk. Maar ik kan wel zeggen dat Komt een vrouw bij de hacker het meeste indruk op mij heeft gemaakt. 


Gisteren was ik nog druk bezig in Bed & Breakfast van Jet van Vuuren. Ik had hem toen ook uit willen lezen, maar mijn ogen wilden na een uur of elf niet meer open blijven. (Ik hoefde nog maar 10 bladzijden!!!)Vandaar dat ik hem vanmorgen pas uit heb gelezen en hij pas bij de boeken van volgende maand op de lijst komt. De recensie komt later vandaag of morgen online. 
(Zodra hij online staat, maak ik de titel hier wel even aanklikbaar.) 

Welk boek heeft deze maand het meeste indruk gemaakt op jou?

Reageren kan via deze pagina, facebook of twitter.

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten