Boeken algemeen

vrijdag 31 oktober 2014

Op een rijtje: De boeken van oktober





Oktober, de maand waarin ik mijn reading challenge van 2014 behaalde. Ik ben er zelfs alweer met 11 boeken overheen. Oeps!
En dat niet alleen, ik heb ook nog eens de 100 likes op mijn facebookpagina gehaald. Er kunnen natuurlijk altijd meer bij ;-).


1.  12 Jaar Slaaf - Solomon Northop ***
     (Van dit boek mocht ik zelfs nog 3 exemplaren weggeven. Erg leuk!)

Klik op de titel om de bijbehorende recensie te lezen. 
 
Aan het aantal sterren te zien een leuke leesmaand. Ik vind zelf dat ik wel goed ben in het uitzoeken van boeken, ik word bijna nooit teleurgesteld. Lager dan 3 sterren ben ik volgens mij nog niet gekomen bij een door mijzelf uitgekozen boek. 

Uit deze 13 gelezen boeken heb ik een top 3 samengesteld.

                                                     1                         2                          3


Wat was jouw topper van deze maand?
                                                   





2 opmerkingen:

  1. Mijn topper van deze maand was The One van Kiera Cass :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Endgame, De Legend-trilogie en Boy Nobody staan wel in mijn toplijst voor deze maand :)

    BeantwoordenVerwijderen