Boeken algemeen

dinsdag 21 oktober 2014

And the winners are...



Tjonge, wat zijn er veel reacties binnengekomen op de winactie van 12 Jaar Slaaf!
Ik heb speciaal vandaag uitgekozen om de winnaars te kiezen, omdat het me leuk leek om op mijn eigen verjaardag wat weg te kunnen geven :-). 

Via een online random word picker heb ik de winnaars gekozen.
Om het extra spannend te maken kun je hieronder het filmpje zien.
Als je gewonnen hebt, stuur me dan even een berichtje met je adresgegevens.



Atlas Contact, bedankt voor het mogelijk maken van deze winactie!

8 opmerkingen:

  1. Jij gefeliciteerd met je verjaardag en de winnaar gefeliciteerd met het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah ik zit erbij !!!! Van Harte Gefeliciteerd en wat ben ik blij . doe een pb via facebook is dat goed.
    Amélie ( wat leuk zo'n filmpje )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd winnaars! Ik kan het filmpje niet openen, kan iemand mij vertellen of ik erbij zit toevallig? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How en gefeliciteerd voor de Blogger natuurlijk! Wens je een hele fijne dag toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer! Toch gefeliciteerd aan de winnaars. Heel veel plezier ermee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer voor mij, maar winnaars van harte natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen