Boeken algemeen

maandag 7 juli 2014

Rozengeur en zonneschijn - Jill Mansell

Een nieuw boek van Jill Mansell? Die moest ik zo snel mogelijk hebben. En toen ik hem eenmaal had, kon ik ook niet wachten om erin te beginnen.
Wat een heerlijk boek. Ik heb hem net uit en zit hier met een enorme smile op mijn gezicht :-D.
De hele dag heb ik het boek overal mee naartoe gesleept, omdat ik wilde weten hoe het verder zou gaan.

Wat er op de website van Jill Mansell staat klopt helemaal: Jill Mansell, daar word je vrolijk van!

Het verhaal gaat over Sophie Wells, fotografe in de populaire badplaats St. Carys.
Ze is single en wil dat ook graag zo houden. Geen man breekt er door haar pantser heen. En niet voor niets.
Dat kan de knappe hoteleigenaar Josh Strachan niet accepteren. Hij voelt dat er meer is tussen hen, maar waarom blijft ze dan nee zeggen? 
Ondertussen ziet een goede vriendin van Sophie, Tula, Josh wel zitten, terwijl op zijn beurt Riley haar wel ziet zitten, maar ook hij vangt bot.
Het boek zit vol onbeantwoorde liefdes. Liefdes die je als lezer maar al te graag beantwoord wilt zien. Maar, zoals zo vaak, beseffen mensen pas wat ze hebben als ze het kwijtraken.

Meer ga ik er niet over zeggen, dat moet je zelf maar lezen. (Echt doen hoor! ;-) )

Zoals je al uit mijn woorden kunt opmaken, vond ik het een geweldig boek, met stuk voor stuk goede en (meestal) leuke personages, die allemaal met het vorderen van het verhaal mijn hart wisten te veroveren.
Een aantal van de personages heeft een eigen verhaallijn. Die verhaallijnen komen afwisselend aan de beurt. Zo gebeurt er altijd wat en is het geen seconde saai.

Bestel Rozengeur en zonneschijn bij Bol.com

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten