Boeken algemeen

woensdag 14 mei 2014

Strak pakje (Bootcamp #1) - Shemara Jasmine

Ik heb dit boek zo vaak voorbij zien komen op Bloglovin' dat ik er nieuwsgierig naar geworden was. 
Even een luchtig boek voor tussendoor, zo leek me.  

Emma woont sinds kort weer in Nederland. Ze heeft een goede baan in de financiële wereld én een affaire met haar baas Randall. Ze gaat met hem op zakenreis en ze belanden regelmatig samen in een hotel. Erg spannend en leuk allemaal, tot blijkt dat hij getrouwd is, al zegt hij zelf in scheiding te liggen. 
Om even afstand van de situatie te nemen en om wat strakker en sterker te worden stemt ze erin toe om met Betty, een vriendin van haar vriendin, mee te gaan op Bootcamp.                          
Het is erg afzien op bootcamp, maar gelukkig zijn ze met een leuke groep. Eén van de deelnemers is Veronique. Tussen hen ontstaat een hechte vriendschap. 
Maar dan doet Emma een vervelende ontdekking die ook de nieuwe vriendschap op het spel zet. 




Dit boek was, geheel volgens verwachting, lekker luchtig. Niet een standaard roman waarin je op de eerste pagina al weet hoe het af zal lopen.
Sommige stukjes waren erg humoristisch. Af en toe zat ik zelfs hardop te lachen :-).

update 22/7: Inmiddels heb ik deel 2 ook met veel plezier gelezen. De recensie hiervan kan je lezen als je hier klikt. Veel leesplezier!





Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten