Boeken algemeen

zaterdag 31 mei 2014

Op een rijtje: De boeken van mei

Even alles op een rijtje. Welke boeken heb ik gelezen in mei.
  1. Donderdagskinderen (Frieda Klein #4) - Nicci French
  2. Barista! Zoete inval - Elsbeth Witt
  3. Haar dag - Gayle Forman
  4. Zijn jaar - Gayle Forman
  5. Zusje - Rosamund Lupton
  6. Strak pakje - Shemara Jasmine
  7. Nobody - Marelle Boersma
  8. Buren - Bianca van Strien
  9. Het verlangen naar Mill River - Darcie Chan
  10. Het midden van nergens - Yvonne Deinert
  11. Superjuffie in de soep - Janneke Schotveld
  12. Veroordeeld - Karin Slaughter
12 Stuks. En van ieder boek heb ik een recensie geschreven die je kan lezen als je op de titel klikt.
Zo naar dit lijstje kijkend probeer ik te kiezen welk boek ik het mooist vond om te lezen. 
En eigenlijk kan ik geen keuze maken. Ik heb ze eigenlijk, op één na, allemaal met plezier gelezen. 
Veroordeeld, Nobody en Donderdagskinderen waren alledrie erg goed als thriller. Dat zijn dan wel de drie toppers van deze maand.


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten