Boeken algemeen

zaterdag 31 mei 2014

Genomineerd voor de Very inspiring blogger award!

Ik was op Bloglovin' aan het lezen en zag een nieuwe blogpost van Leesdame tevoorschijn komen. Een post over de Very inspiring blogger award, waarvoor Leesdame genomineerd is.
En op het moment dat ik het aan het lezen ben krijg ik ineens een tweet van Leesdame, waarin staat dat zij mij heeft genomineerd!
Superleuk :-). En extra leuk dat Leesdame mij genomineerd heeft, omdat ik juist door haar begonnen met met bloggen begin dit jaar. Dus bij deze: Dubbel bedankt!

Er zitten wel wat regels waar ik aan moet voldoen vast aan de nominatie.

Regel 1: Bedank degene die jou genomineerd heeft.
Regel 2: Laat de award op je blog zien & deel de regels.

Regel 4: Nomineer 15 bloggers
Regel 3: Deel 7 feitjes over jezelf.
Regel 5: Laat die 15 bloggers weten dat jij ze genomineerd hebt.



very inspiring blogger award
De award
Aan de eerste twee regels heb ik inmiddels voldaan. Regel 3 wordt al wat lastiger. Ik bedoel, over ieder mens zijn onnoemelijk veel feiten te vertellen, dus 7 kiezen is best lastig.
Nouja, ik hou het simpel. 

  1. Eén van de ergste dingen: Soms, als ik wil gaan lezen, ga ik eerst Candy Crush spelen en blijf dan vervolgens zo lang met dat vervelende spel bezig, dat er bijna geen tijd meer over is om te lezen.
  2. Als mijn jongste zoontje moet gaan slapen wil hij graag dat ik boven aan de trap blijf zitten tot hij slaapt. Dat doe ik met liefde, en met een boek!
  3. Mijn kinderen (3 stuks) mogen meestal maar 1 snoepje. Ikzelf pak stiekem veel meer snoepjes :p.
  4. Ik vind de trampoline die in onze tuin staat zelf ook wel heel leuk om op te springen.
  5. Ik ben oostindisch doof. Vooral als ik aan het lezen ben. Maar ik kan je verzekeren: Ik hoor álles!
  6. Ik heb een hekel aan spelfouten en wijs mensen soms ook op een foutje als ik er eentje zie. Zelf wil ik er ook graag op gewezen worden. Gauw verbeteren! (De spelling van oostindisch doof heb ik gecheckt op Onzetaal.nl voor ik hem hier neerzette.)
  7. Ik had zo'n grote mond over al die feiten die over ieder mens te vertellen zijn, maar zelf vind ik het heel moeilijk om nog een zevende te bedenken over mezelf.
Nu moet ik zelf nog 15 (!) bloggers nomineren... Daar moet ik wel even over nadenken. 
  1. Santenkraam van Sanneke Ziermans, omdat ik haar supersterk vind.
  2. Pluizenbol van Liz
  3. Books & Kisses, mede omdat ik jullie Read-a-Thon zo leuk vond.
En ik moet er nog veel langer over nadenken. Er zijn al zoveel genomineerden. Volgens mij is iedereen die ik volg inmiddels genomineerd haha :-).

Ik doe het als volgt:

Wie er nog genomineerd wil worden: Laat een berichtje achter en ik voeg de eersten die reageren toe aan de lijst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten