Boeken algemeen

zaterdag 3 mei 2014

Barista! Zoete inval - Elsbeth Witt

Deze week doe ik mee met de Books & Kisses Read-A-Thon. Mijn doel was om deze week 3 boeken te lezen. Het zag ernaar uit dat ik dat niet zou halen. Maar dit is echt zo'n boek waar je zo doorheen bent.
Dit is het tweede deel van de Barista!-serie. Een boek met een lekker vlotte schrijfstijl.  Ikzelf vond deze leuker dan het eerste deel. En ik zag achterin het boek dat er ook nog een derde deel gaat komen :-).

Het verhaal gaat over Iris. Iris werkt bij Barista!. Ze is afgestudeerd als psychologe, maar doordat ze daar geen werk in kon vinden is ze tijdelijk bij Barista! aan het werk gegaan. Daar werkt ze als barista en maakt de lekkerste taarten en muffins.

Aan het eind van deel 1 kon je lezen dat ze al zoenend met haar baas, Luigi, op kantoor betrapt werd. En dat terwijl ze samenwoont met David. Al leven zij al een tijdje langs elkaar heen en beseft ze dat ze niet weet of ze nog wel met hem verder wil. Maar het huis met zo ongeveer alle spullen erin is van David.

Ondertussen bevalt het werk bij Barista! Iris zo goed dat ze twijfelt of ze nog wel psychologe wil worden.

Het lijkt alsof ze op een keerpunt in haar leven is beland. Er zijn flink wat keuzes die ze moet maken.
Gelukkig heeft ze haar collega's en vriendinnen Laura en Sophie. Maar of hun steun onvoorwaardelijk is?

Net als in het eerste deel wordt er aan het einde van het boek een voorzetje gegeven naar het volgende boek dat, naar ik aanneem, over Sophie zal gaan. Ik ben benieuwd!


Image and video hosting by TinyPic
Klik op de cover voor mijn blogpost over Barista! Koffie verkeerd

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten