Boeken algemeen

dinsdag 29 april 2014

Onverwacht (Stouter #2) - Christina Lauren

Vorige week kreeg ik dit boek om te lezen. Eigenlijk wilde ik er gelijk in beginnen, maar ik heb hem laten liggen voor de BKReadAThon van Books & Kisses. Wetende dat het een boek zou zijn waar ik doorheen zou vliegen. Dat was tenminste met deel 1 wel zo. En inderdaad, een heerlijk boek (letterlijk en figuurlijk) om in één keer uit te lezen. Dat heb ik dus gedaan.




Sara Dillon is net in New York komen wonen. Ze wil een nieuwe start maken als vrijgezel nadat ze in Chicago behoorlijk is bedonderd door haar, nu ex, verloofde.
Tijdens een avondje stappen komt ze een lekkere vreemdeling tegen waar ze helemaal mee los gaat. En dat terwijl de kans bestaat dat ze betrapt worden. 
Verder geen namen, geen verplichtingen. Sara wil zich niet gelijk weer in een nieuwe relatie storten.

Natuurlijk komen ze elkaar weer tegen en de vonken vliegen er vanaf. 
Max, zoals de vreemdeling blijkt te heten, is altijd een enorme playboy geweest. Maar met Sara voelt het anders. Dat laat hij niet aan haar merken. En hij moet zich van Sara aan enkele regels houden... 
Wie van de twee ziet als eerste van de regels af?




Vond ik deel 1 van deze serie veel raakvlakken hebben met de 50 Tinten trilogie vanwege het rijke baas <--> werknemer verhaal, in deel 2 was dit veel minder het geval. Wel was de man weer een succesvolle zakenman. Blijkbaar verwachten ze dat veel vrouwen dat aantrekkelijk zullen vinden ;-). Verder was het een heel ander verhaal. Seks nam een belangrijke plaats in, maar voerde zeker niet de boventoon. In Ondenkbaar waren de personages, Bennet en Chloe, vooral erg brutaal en zakelijk, in dit deel zijn de personages wat liever.

Sterren plaatjesSterren plaatjesSterren plaatjesSterren plaatjes


http://leesdan.blogspot.nl/2014/04/stouter-1-ondenkbaar-christina-lauren.html
Klik hier voor deel 1



Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten